Thông tin chuyên gia
Quá trình Công tác
Thời gian
Cơ quan
Vị trí
2011 - 2013
Công tác tại khoa Tiếng Anh Đại học Ngoại ngữ Đại học Đà Nẵng
2013 - 2015
Học Thạc sĩ tại Đại học Groningen Hà Lan
2015 - nay
Giảng dạy tại khoa tiếng Anh Đại học Ngoại ngữ Đại học Đà Nẵng
2019 - nay
Nghiên cứu sinh tại Đại học Sư phạm quốc gia Đài Loan
Đề tài
Tên đề tài | Cấp | Vai trò | Năm |
---|---|---|---|
Phân tích diễn ngôn đoạn mở đầu của bài giảng tiếng Anh, từ đó ứng dụng vào việc thuyết trình, dạy học. | Đề tài cấp cơ sở | 2012 |
Tạp chí
Tên bài báo | Loại | Tạp chí | Tác giả |
---|---|---|---|
Phân tích diễn ngôn đoạn mở đầu của bài giảng trong tiếng Anh từ tài liệu TOEFL IBT. | Bài báo | Kỷ yếu hội nghị khoa học Đại học Đà Nẵng lần thứ V. Số: 1. Trang: 1-5. Năm 2012. | Tác giả: Huynh Thi Thu NguyetNgu Thien Hung |
Using mobile phones to activate language learners' background knowledge and enhance their engagement in English speaking. | Presentations | CamTESOL 2021 Conference. Pages: 00. Year 2021. | Authors: Thu-Nguyet Huynh |
In-service language teachers’ attitudes towards technology use and the development of their perceived call competencies. | Article | Taiwan Journal of TESOL. No: 00. Year 2021. | Authors: Thu-Nguyet Huynh;Uyen Nu Thuy Nguyen |
Applying corpus linguistics to English textbook evaluation: A case in Viet Nam. | Article | VNU Journal of Foreign Studies. No: 00. Year 2021. | Authors: Thu-Nguyet HuynhLong V. Nguyen |
The benefits of learner-generated photos in English learners’ satisfaction and engagement. | Article | KoTESOL 2021 proceedings. No: 00. Year 2021. | Authors: Thu-Nguyet Huynh |
Language learners’ emotions and learning strategies inemergency remote foreign language classrooms. | Presentations | ALLT 2021 Conference. Pages: 00. Year 2021. | Authors: Thu-Nguyet Huynh |
ICT Integration into Language Classroom: Insights from In-service Teachers’ Voices. | Presentations | 38th International Conference on English Teaching and Learning. Pages: 00. Year 2021. | Authors: Thu-Nguyet Huynh |
A Dynamic Usage-Based Approach: Using Video Segments in Teaching Listening Skill. | Article | ACLL 2016 Conference Proceedings. No: ISSN: 2186-4691. Pages: 235-248. Year 2016. | Authors: Nguyet Thi Thu HuynhHong Thi Phuong Nguyen |
Tạp chí
Hình thức | Năm |
---|
Sở hữu trí tuệ
Ngoại ngữ
Ngoại ngữ
Trình độ
Kinh nghiệm
Hội đồng
Cấp
Vai trò