Chuyên gia

Thông tin chuyên gia

Quay về
  Nam       Nữ
Khoa học tự nhiên
Khoa học kỹ thuật và công nghệ
Khoa học y, dược
Khoa học nông nghiệp
Khoa học xã hội
Khoa học nhân văn
Chuyên gia tư vấn về các công nghệ ưu tiên để chủ động tham gia cuộc Cách mạng công nghiệp lần thứ tư
Chuyên gia tư vấn hỗ trợ hoạt động khởi nghiệp đổi mới sáng tạo
Chuyên gia tư vấn, hỗ trợ doanh nghiệp nâng cấp, chuyển đổi công nghệ
Lĩnh vực khác

Quá trình Công tác

Thời gian
Cơ quan
Vị trí
02/2009 - 03/2020
Giảng dạy tại Trường Cao đẳng CNTT thông tin hữu nghị Việt
-
05/2015 - 06/2015
Tham gia khóa đào tạo ngắn hạn cho giảng viên tại Trường đại học Soongsil, Hàn Quốc.
03/2016 - 03/2019
Nghiên cứu sinh tại Trường đại học Soongsil, Hàn Quốc.
04/2020 - nay
Giảng dạy tại Trường Đại học CNTT&TT Việt Hàn, Đại học Đà Nẵng.

Đề tài

Tên đề tài Cấp Vai trò Năm

Tạp chí

Tên bài báo Loại Tạp chí Tác giả
Trò chơi điện tử ứng dụng hóa–Một cách tiếp cận mới để ứng dụng công nghệ thông tin trong giáo dục. Tham luận The 9th Conference on Information Technology and Its Application. Trang: 313-320. Năm 2020. Tác giả: Nguyễn Thanh Hoài, Ngô Hải Quỳnh, Dương Thị Thu Trang
What Motivates Students Engaging with Public Universities: A Case in Vietnam. Article PSYCHOLOGY AND EDUCATION. No: 58 (2). Pages: 1111-1130. Year 2021. Authors: Hai Quynh Ngo, Thanh Hoai Nguyen, Thi A Dang, Ngoc Thu Nguyen
Factors Affecting the Behavioral Intention to use Virtual Supermarket: An Integrated Conceptual Framework. Article International Journal of Science and Research. No: 10(5). Pages: 1219-1223. Year 2021. Authors: Thanh Hoai Nguyen, Hai Quynh Ngo, Thu Trang Duong
The roles of student engagement motivations in learning and managing. Article International Journal for Innovation Education and Research. No: 9 (4). Pages: 223-234. Year 2021. Authors: Hai Quynh Ngo, Thanh Hoai Nguyen, Ngoc Thu Nguyen
Investigating the role of user experience in the online shopping system: an extension of the technology acceptance model. Article Journal of Theoretical and Applied Informtion Technology. No: 98(20). Pages: 3165-3177. Year 2020. Authors: Hai Quynh Ngo, Thanh Hoai Nguyen, Van Loi Nguyen
The role of customer engagement in the interrelationship process: moderating effect of customer experience. Article International Journal Business Innovation and Research. No: 23(1). Pages: 64-86. Year 2020. Authors: Hai Quynh Ngo, Pham Ngoc Nha Ngo, Thanh Hoai Nguyen, Gi-Du Kang
The effect of perceived value on customer engagement with the moderating role of brand image: A study case in vietnamese restaurants. Article International Journal of Innovative Technology and Exploring Engineering. No: 8. Pages: 451-461. Year 2019. Authors: Hai Quynh Ngo, Thanh Hoai Nguyen, Gi-Du Kang
The Influences of Perceived Value and Brand Experience on Customer Engagement -Focusing on customers of restaurant in Nha Trang, Vietnam. Article Restaurant Management Research Journal. No: 22. Pages: 251-286. Year 2019. Authors: Thanh Hoai Nguyen, Hai Quynh Ngo, Ha-Won Jin, Gi-Du Kang
The Influence Perceived Value, Brand Image and Corporate Reputation on Customer Engagement and Customer Loyalty. Article Scholars Journal of Economics, Business and Management. No: 5. Pages: 136-146. Year 2018. Authors: Hai Quynh Ngo, Thanh Hoai Nguyen, Pham Ngoc Nha Ngo, Gi-Du Kang
The influence of customer engagement on brand associations and customer loyalty in social media environment. Presentations The 5th IBSM International Conference on Business, Management and Accounting. Pages: 1-15. Year 2018. Authors: Hai Quynh Ngo, Thanh Hoai Nguyen, Pham Ngoc Nha Ngo, Gi-Du Kang
A Scale Development for Measuring the Motivation of Ecological Boycott. Article Korean Journal of Business Administration. No: 28. Pages: 2269-2230. Year 2018. Authors: Hai Quynh Ngo, Thanh Hoai Nguyen, Gi-Du Kang

Tạp chí

Hình thức Năm

Sở hữu trí tuệ

Ngoại ngữ

Ngoại ngữ
Trình độ

Kinh nghiệm

Hội đồng
Cấp
Vai trò