Thông tin chuyên gia
Quá trình Công tác
Thời gian
Cơ quan
Vị trí
Đề tài
Tên đề tài | Cấp | Vai trò | Năm |
---|
Tạp chí
Tên bài báo | Loại | Tạp chí | Tác giả |
---|---|---|---|
The Involvement of teachers in the student demotivation phenomenon | trongnuoc | Hue University Journal of Sciences | |
Demotivation: Understanding resistance to English language learning - The case of Vietnamese students | trongnuoc | Journal of Asia TEFL | |
Foreign language anxiety and its effects on students' determination to study English: To abandon or not to abandon? | trongnuoc | Tesol in Context | |
A review of Horwitz, Horwitz, and Cope's theory of foreign language anxiety and the challenges to the theory | trongnuoc | English Language Teaching | |
Investigating the development of foreign language anxiety: An autobiographical approach | trongnuoc | Journal of Multilingual and Multicultural Development | |
Foreign language anxiety: Understanding its status and insiders’ awareness and attitudes | trongnuoc | TESOL Quarterly | |
Foreign language anxiety: Understanding its sources and effects from insiders’ perspectives | trongnuoc | The Journal of Asia TEFL | |
Management of foreign language anxiety: Insiders’ awareness and experiences | trongnuoc | Cogent Education. Doi: http://dx.doi.org/10.1080/2331186X.2014.992593 |
Tạp chí
Hình thức | Năm |
---|
Sở hữu trí tuệ
Ngoại ngữ
Ngoại ngữ
Trình độ
Kinh nghiệm
Hội đồng
Cấp
Vai trò